Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Субота, 25.03.2023 |
Вітаємо Вас Гість |
![]()
![]() |
Засідання кафедри іноземних мовЗасідання №1 Час проведення: 11 год. Тема. Вимоги нової Програми з іноземних мов:завдання та пошуки рішень. Теоретична частина: - Нова Прграма з іноземних мов:тенденції та напрямки. КарпенкоЛ.Є. - Обговорення плану роботи кафедри на новий навчальний рік.Кравченко В.П. Практична частина: - Форма роботи-«Круглий стіл» - Зовнішнє незалежне оцінювання у 2011 р.Гоменюк Н.В. -
Огляд методичної літератури по проблемах оцінювання начальних досягнень Література Закон України №2442-VI від 6.07.2010 «Про внесення змін до
Засідання №2 Дата проведення: 25 жовтня 2011 р. Час проведення: 11 год. Тема. Європейське Мовне Портфоліо як один з основних засобів втілення компетентнісного підходу до вивчення іноземних мов. Теоретична частина: Європейське Мовне Портфоліо-крок до Європейської освіти.Конюх Т.М. Роль Мовного Портфоліо у підвищенні майстерності вчителя. Практична частина: Форма роботи-«Методична світлиця» Презентація «Портфоліо вчителя». Етапи роботи над «Портфоліо вчителя».Семенець О.Р. 1. О.Карпюк. Як Європейський Мовний Портфоліо допоможе українським учням стати незалежними. «Іноземні мови в навчальних закладах»№ 4/2007. 2. О.Карпюк. Портфоліо для всіх і кожного. «Іноземні мови в навчальних закладах»№ 3. А.А Пуліна. Портфоліо вчителя. «Англійська мова та література в школі» за березень 4.Л.Гульпа. Загальноєвропейські тенденції розвитку сучасної мовної освіти в контексті Засідання №3 Дата проведення: 4 січня 2012 р. Час проведення: 10 год. Тема. Забеспечення позитивної оцінки та самооцінки результатів діяльності через Мовне Портфоліо. Теоретична частина: -Формування в учнів навичок самоконтролю та само оцінювання через Мовне Портфоліо.Гаврилюк Т.Ю. -Орієнтація на особистісні досягнення учнів.Літвін Л.Є. Практична частина: Форма роботи-«Аукціон ідей» Елементи самооцінювання на уроках англійської мови у початкових класах. (Відкритий урок)Рачук Л.Є. Фрагмент уроку «Робота з Мовним Портфоліо»Кравченко В.П. 1. О.Бігич. Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземні 2. Н. Сметанникова. Портфель как технология аутентичного оценивания. «Школьние 3. Н.Василенко. Положення про профільну школу.Портфоліо учнів. «Завуч»,стор.13. 4. О.Карпюк. «Європейське Мовне Портфоліо» Тернопіль: Лібра Терра,2008. Засідання №4 Дата проведення: 24 березня 2012 р. Час проведення: 10 год. Тема. Портфоліо в інноваційному розвитку та забезпеченні успіху життєтворчості особистості. Теоретична частина: - Використання Європейського Мовного Портфоліо з метою підвищення особистої мотивації учня та впровадження в практику теоретичних аспектів життєтворчості особистості.Павлусь Ж.Є. Практична частина: Форма роботи-«Педадогічний практикум » - Портфоліо як один із засобів компетентнісного підходу до вивчення іноземних мов.Кравченко В.П Література 1. Фасоля А.М. Особистісно-зорієнтоване навчання// Українська мова та література.-2003.-№48 2. Фасоля А.М..Урок в умовах особистісно-зорієнтоване навчання:дидактичний аспект// Українська мова та література. 3. Хуторський А.В. Современная дидактика:Учебник для вузов.-СПб:Питер,2001-544с. 4. Юдин В.В. Педадогическая технология.-Ярославль,1997. Засідання №5 Дата проведення: 7 червня 2012 р. Час проведення: 11 год. Тема. Підсумки роботи кафедри над формуванням життєвих компетентностей гімназистів. Теоретична частина: Система роботи кафедри іноземних мов з використанням новітніх технологій в процесі впровадження в практику теоретичних аспектів проблеми життєтворчості.Карпенко Л.Є. - Аналіз роботи кафедри за 2011-2012 н.р. Кравченко В.П. Практична частина: Форма роботи-«Круглий стіл» Анкета- відлуння « Використання новітніх технологій на уроках іноземної мови» Семенець О.Р. Реалізація об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів за 20011-2012 н.р. Карпенко Л.Є Література 1. Гін.А. Прийоми педагогічної техніки.-Луганськ,2004.-84с. 2. Голодюк Л. Як навчити учнів спілкуватись на уроці //Рідна школа-2001.-№9. 3. Гузеев В.В. Образовательная технология:от приема до философии.-М.:Сентябрь,1996. 4. Дьяченко В.К. Сетрудничество в обучении: О коллективном способе учебной роботи.-М.: 5. Кондратюк В.Л.,Волос М.М., Бабин І.І.Основні тенденції розвитку систем освіти та освітніх технологій у світовій педагогічній практиці.//Відкритий урок.-2002-№5-6. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Copyright MyCorp © 2023 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |