Засідання №1
Час проведення: 11 год.
Тема. Вимоги нової Програми з іноземних мов:завдання та пошуки рішень.
- Нова Прграма з іноземних мов:тенденції та напрямки. КарпенкоЛ.Є.
- Обговорення плану роботи кафедри на новий навчальний рік.Кравченко В.П.
Практична частина:
- Форма роботи-«Круглий стіл»
- Зовнішнє незалежне оцінювання у 2011 р.Гоменюк Н.В.
-
Огляд методичної літератури по проблемах оцінювання начальних досягнень
учнів з іноземних мов. Павлусь Ж.Є.
Література
Закон України №2442-VI від 6.07.2010 «Про внесення змін до
- законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо
організації навчально-виховного процесу». - Коваленко О. Я.
«Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2007-2008 н. р.», ж.
«Іноземні мови в навчальних закладах
№3, 2007 р.» - Іноземні мови: стратегічні документи ж. «Іноземні мови в навчальних закладах № 5, 2006р.Кукла О. В.
- «Оцінювання навчальних досягнень з іноземних мов учнів загальноосвітніх закладів», бюлетень №9, 2006 р., РОІППО.
Засідання №2
Дата проведення: 25 жовтня 2011 р.
Час проведення: 11 год.
Тема. Європейське Мовне Портфоліо як один з основних засобів втілення компетентнісного підходу до вивчення іноземних мов.
Європейське Мовне Портфоліо-крок до Європейської освіти.Конюх Т.М.
Роль Мовного Портфоліо у підвищенні майстерності вчителя.
Практична частина:
Форма роботи-«Методична світлиця»
Презентація «Портфоліо вчителя».
Етапи роботи над «Портфоліо вчителя».Семенець О.Р.
1. О.Карпюк. Як Європейський Мовний Портфоліо допоможе українським учням стати незалежними. «Іноземні мови в навчальних закладах»№ 4/2007.
2. О.Карпюк. Портфоліо для всіх і кожного. «Іноземні мови в навчальних закладах»№
5-6/2007.
3. А.А Пуліна. Портфоліо вчителя. «Англійська мова та література в школі» за березень
2010 р.
4.Л.Гульпа. Загальноєвропейські тенденції розвитку сучасної мовної освіти в контексті
рекомендації Ради Європи. «Іноземні мови в навчальних закладах» № 5-6/2007.
Засідання №3
Дата проведення: 4 січня 2012 р.
Час проведення: 10 год.
Тема. Забеспечення позитивної оцінки та самооцінки результатів діяльності через Мовне Портфоліо.
Теоретична частина:
-Формування в учнів навичок самоконтролю та само оцінювання через Мовне Портфоліо.Гаврилюк Т.Ю.
-Орієнтація на особистісні досягнення учнів.Літвін Л.Є.
Практична частина:
Форма роботи-«Аукціон ідей»
Елементи самооцінювання на уроках англійської мови у початкових класах. (Відкритий урок)Рачук
Л.Є.
Фрагмент уроку «Робота з Мовним Портфоліо»Кравченко В.П.
1. О.Бігич. Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземні
мови початкової школи.Стор.29-30
2. Н. Сметанникова. Портфель как технология аутентичного оценивания. «Школьние
технологи»,стр. 160-168.
3. Н.Василенко. Положення про профільну школу.Портфоліо учнів. «Завуч»,стор.13.
4. О.Карпюк. «Європейське Мовне Портфоліо» Тернопіль: Лібра Терра,2008.
Засідання №4
Дата проведення: 24 березня 2012 р.
Час проведення: 10 год.
Тема. Портфоліо в інноваційному розвитку та забезпеченні успіху життєтворчості особистості.
Теоретична частина:
- Портфоліо як один із засобів компетентнісного підходу до вивчення іноземних мов.Кравченко В.П
Література
1. Фасоля А.М. Особистісно-зорієнтоване навчання// Українська мова та література.-2003.-№48
2. Фасоля А.М..Урок в умовах особистісно-зорієнтоване навчання:дидактичний аспект// Українська мова та література.
3. Хуторський А.В. Современная дидактика:Учебник для вузов.-СПб:Питер,2001-544с.
4. Юдин В.В. Педадогическая технология.-Ярославль,1997.
Засідання №5
Дата проведення: 7 червня 2012 р.
Час проведення: 11 год.
Тема. Підсумки роботи кафедри над формуванням життєвих компетентностей гімназистів.
Теоретична частина:
- Аналіз роботи кафедри за 2011-2012 н.р. Кравченко В.П.
Практична частина:
Форма роботи-«Круглий стіл»
Анкета- відлуння « Використання новітніх технологій на уроках іноземної мови» Семенець О.Р.
Реалізація об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів за 20011-2012 н.р. Карпенко Л.Є
Література
1. Гін.А. Прийоми педагогічної техніки.-Луганськ,2004.-84с.
2. Голодюк Л. Як навчити учнів спілкуватись на уроці //Рідна школа-2001.-№9.
3. Гузеев В.В. Образовательная технология:от приема до философии.-М.:Сентябрь,1996.
4. Дьяченко В.К. Сетрудничество в обучении: О коллективном способе учебной роботи.-М.:
Просвещение,1996.
5. Кондратюк В.Л.,Волос М.М., Бабин І.І.Основні тенденції розвитку систем освіти та освітніх технологій у світовій педагогічній практиці.//Відкритий урок.-2002-№5-6.