Засідання №1
проведення: 29 серпня 2011 р.
Час
проведення: 11 год.
Тема. Вимоги
нової Програми з іноземних мов:завдання та пошуки рішень.
Теоретична
частина:
- Нова Прграма з
іноземних мов:тенденції та напрямки.
КарпенкоЛ.Є.
-
Обговорення плану роботи кафедри на новий навчальний рік.
Кравченко В.П.
Практична
частина:
- Форма роботи-«Круглий стіл»
-
Зовнішнє незалежне оцінювання у 2011 р.
Гоменюк Н.В.
-
Огляд методичної літератури по проблемах оцінювання начальних досягнень
учнів з іноземних мов.
Павлусь
Ж.Є.
Література
- Закон України №2442-VI від 6.07.2010 «Про внесення змін до
законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо
організації навчально-виховного процесу». - Коваленко О. Я.
«Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2007-2008 н. р.», ж.
«Іноземні мови в навчальних закладах
№3, 2007 р.» - Іноземні мови:
стратегічні документи ж. «Іноземні мови в навчальних закладах № 5, 2006р.
Кукла О.
В. «Оцінювання навчальних досягнень з іноземних мов учнів загальноосвітніх закладів»,
бюлетень №9, 2006 р., РОІППО.
Засідання №2
Дата
проведення: 25 жовтня 2011 р.
Час
проведення: 11 год.
Тема. Європейське
Мовне Портфоліо як один з основних засобів втілення компетентнісного підходу до
вивчення іноземних мов.
Теоретична
частина:
Європейське
Мовне Портфоліо-крок до Європейської освіти.
Конюх
Т.М.
Роль
Мовного Портфоліо у підвищенні майстерності вчителя.
Шмендель
А.В.
Практична
частина:
Форма
роботи-«Методична світлиця»
Презентація «Портфоліо вчителя».
Кравченко
В.П
Етапи
роботи над «Портфоліо вчителя».
Семенець
О.Р.
1.
О.Карпюк. Як Європейський Мовний Портфоліо допоможе українським
учням
стати незалежними. «Іноземні мови в навчальних закладах»№ 4/2007.
2.
О.Карпюк. Портфоліо для всіх і кожного. «Іноземні мови в навчальних закладах»№
5-6/2007.
3. А.А
Пуліна. Портфоліо вчителя. «Англійська мова та література в школі» за березень
2010 р.
4.Л.Гульпа.
Загальноєвропейські тенденції розвитку сучасної мовної освіти в контексті
рекомендації Ради Європи. «Іноземні мови в навчальних закладах» № 5-6/2007.
Засідання №3
Дата
проведення: 4 січня 2012 р.
Час
проведення: 10 год.
Тема. Забеспечення
позитивної оцінки та самооцінки результатів діяльності через Мовне Портфоліо.
Теоретична
частина:
Формування в учнів навичок
самоконтролю та само оцінювання через Мовне Портфоліо.
Гаврилюк Т.Ю.
Орієнтація
на особистісні досягнення учнів.
Літвін
Л.Є.
Практична
частина:
Форма
роботи-«Аукціон ідей»
Елементи
самооцінювання на уроках англійської
мови у початкових класах. (Відкритий урок)
Рачук
Л.Є.
Фрагмент
уроку «Робота з Мовним Портфоліо»
Кравченко
В.П.
1.
О.Бігич. Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземні
мови початкової школи.Стор.29-30
2. Н.
Сметанникова. Портфель как технология аутентичного оценивания. «Школьние
технологи»,стр. 160-168.
3.
Н.Василенко. Положення про профільну школу.Портфоліо учнів. «Завуч»,стор.13.
4.
О.Карпюк. «Європейське Мовне Портфоліо» Тернопіль: Лібра Терра,2008.