Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 19.03.2024

Меню сайта
ФІШКА - шкільна газета
Наше опитування
День туризму сподобався більше ніж у 2009 р.?
Всього відповідей: 313
Статистика
Здолбунів
Locations of visitors to this page

План роботи методичної ради на 2011/2012 н.р.

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:

 Формування життєвих компетентностей гімназистів на основі забезпечення життєтворчості особистості

  Основні завдання методичної ради на 2011 – 2012 н. р.:

 

- створення умов для особистісно орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності;

- створення системи науково-методичного супроводу педагогічних інновацій;

- створення системи інформаційної підтримки, включаючи ресурси Інтернет;

- впровадження перспективного досвіду вчителів гімназії, району, області, України  та передових освітніх технологій у практику роботи вчителів гімназії;

- забезпечення популяризації педагогічних ініціатив, перспективного досвіду і реальних досягнень педагогів;

– забезпечення взаємодії та відповідальності між усіма ланками методичної роботи;

- удосконалення навчально-виховного процесу шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій;

- забезпечення психолого-педагогічних умов для формування компетентної особистості.

 

1.    Організаційні заходи:

1.1                     Здійснювати загальне керівництво науково-методичною роботою (розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження);

1.2                     Координувати діяльність методичних підрозділів гімназії;

1.3                     Проводити первинну експертизу стратегічних освітніх документів (програм, навчальних планів тощо);

1.4                     Сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних форм, методів і прийомів навчання й виховання;

1.5                     Проводити інструктування та консультування педагогів з питань виконання нормативно-правових документів, організації навчально-виховного процесу,  інноваційної діяльності,  дослідницької роботи, професійного вдосконалення;

1.6                     Організовувати самоосвітню роботу педагогів;

1.7                      Стимулювати ініціативу педагогічного колективу до науково-дослідної, експериментальної та іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в гімназії та роботі педагога;

1.8                     Здійснювати контроль за процесом та результатами досліджень, проектів, експериментів, здійснюваних у гімназії;

1.9                     Здійснювати вивчення, узагальнення та поширення перспективного досвіду педагогів гімназії, впровадження його у практику роботи педколективу;

1.10                Створювати умови для використання в роботі педагогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педагогічної діяльності

2.    Робота над проблемним питанням:

2.1                     Завершити роботу з реалізації науково-методичної проблемної теми гімназії «Формування життєвих компетентностей гімназистів на основі забезпечення життєтворчості особистості”.

2.2                     Провести тиждень педагогічної майстерності на тему «Компетентність учителя як основа формування компетентнісної особистості»

2.3                      Організувати роботу методичних об’єднань та кафедри іноземних мов з практичного втілення проблемної теми на заключному (узагальнюючому) етапі.

2.4                     Аналіз роботи педагогічного колективу над проблемною  науково-методичною темою провести у формі науково-практичної конференції.

3.    Робота з вивчення, узагальнення та поширення ППД

3.1                     Оперативно інформувати педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки, кращий педагогічний досвід педагогічних працівників школи, району, області, країни;

3.2                     Протягом кожного навчального семестру знайомити вчителів з матеріалами ППД, опублікованими в педагогічних та методичних виданнях;

3.3                     Поповнювати картотеку ППД гімназії, району, області та картотеку методичної літератури (педагогічні та фахові газети, журнали, література навчальних кабінетів);

3.4                     Провести творчий звіт учителів, що атестуються.

3.5                     Стимулювати вчителів до друку власних методичних та фахових розробок, рекомендацій, авторських програм.

 

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

 

І засідання (22 вересня 2011 року)

 

1.    Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік. Завдання методичної служби гімназії на новий навчальний рік. Затвердження планів роботи методичних об’єднань, кафедри іноземних мов, творчої групи, науково-теоретичного та психолого-педагогічного семінарів.

2.    Організація методичної роботи в школі (реалізація проблемних питань):

-         науково - методична проблема «Формування життєвих компетентностей гімназистів на основі забезпечення життєтворчості особистості»;

-         управлінська проблема «Вдосконалення управління навчальним закладом шляхом створення системи інформаційного забезпечення та моніторингу навчально-виховного процесу»;

-         виховна проблема «Формування загальнолюдських цінностей як засіб розвитку життєвих компетентностей особистості»;

-         психолого-педагогічна проблема «Психолого-педагогічний супровід формування компетентної особистості».

3.    Затвердження плану роботи методичної ради на 2011 – 2012 н. р.

 

ІІ засідання (18 листопада 2011 року)

 

1.    Використання системи Net-школа у навчально-виховному процесі.

2.    Курсова перепідготовка та атестація  вчителів у 2011 – 2012 н. р.

3.    Про результати участі учнів у І етапі та стан їх підготовки учнів до участі у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН, інтелектуальних та творчих конкурсах.

4.    Про підготовку до участі у конкурсі «Учитель року».

5.    Про організацію проведення тижня відкритих уроків «Пошук».

6.    Про стан проведення предметних тижнів.

7.    Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

 

ІІІ засідання (20 січня 2012 року)

 

1. Використання методу портфоліо у навчальній та методичній роботі як засобу самоорганізації та самоконтролю розвитку компетентної особистості.

2. Аналіз результативності участі учнів гімназії у І та ІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, І етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, інтелектуальних та творчих конкурсах.

2. Стан підготовки гімназистів до участі у ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, ІІ етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, інтелектуальних та творчих конкурсах.

3. Про підготовку до проведення тижня педагогічної майстерності.

4.  Підготовка методичних та дидактичних матеріалів учителів гімназії  до ярмарку педагогічних інновацій. Затвердження методичних розробок учителів.

5. Моніторинг навчальних досягнень учнів за І семестр.

6. Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

IV засідання (17 березня 2012 року)

 

1.                Результати моніторингу творчої активності та професійної компетенції педагогів у І семестрі.

2.  Про хід атестації вчителів. Творчий звіт учителів, які атестуються на кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії».

3.                 Підсумки  конкурсу «Учитель року».

4.    Результати моніторингового дослідження рівня вимогливості вчителів.

5.    Про результати участі учнів гімназії  у ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін,  ІІ етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, інтелектуальних та творчих конкурсах.

6.    Про забезпечення належної підготовки учнів випускних класів до ЗНО та ДПА.

7.                Про підготовку до проведення науково-практичної конференції за підсумками роботи навчального закладу над реалізацією науково-методичної проблемної теми «Формування життєвих компетентностей гімназистів на основі забезпечення життєтворчості особистості».

 

V засідання (3 травня)

 

1.    Експертна оцінка методичної роботи гімназії у 2011-2012 н.р.

2.    Підсумки роботи колективу згідно проблемної науково-методичної теми гімназії на заключному (узагальнюючому) етапі.

3.    Підсумки курсової підготовки, атестації педагогів.

4.    Підсумки реалізації управлінської, виховної та психолого-педагогічної проблем гімназії.

5.    Вироблення концепції та програми розвитку навчального закладу на 2012-2017 н.р. Визначення основних напрямків роботи гімназії на 2012-2013 навчальний рік.

 

 

Друзі сайту
  • Ти можеш ВРЯТУВАТИ ЖИТТЯ ДИТИНИ!
  • Українські пісні
  • Форма входу
    Семінар по психології - 26.11.2010р.
    Матеріали семінару
    Пошук
    Календар
    «  Березень 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    Районний семінар учителів англійської мови
    Районний семінар учителів української мови
    Районний семінар учителів початкових класів
    Учнівська науково-практична конференція

    Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz